CONTACTO

satvending.barcelona@gmail.com

Atención al cliente: 629463390 Paco

Bienvenidos a Sat Vending Barcelona

Sat Vending Barcelona es una empresa dedicada a dar servicio técnico a operadores de vending a precios muy competitivos en el área de Catalunya.

Si necesitas comunicarte con nosotros, puedes usar el teléfono de atención al cliente o rellenar el formulario de contacto.

Estaremos encantados de atenderte!!

viernes, 25 de mayo de 2012

1º MÀQUINA EXPENDEDORA DE PEIX FRESC A CATALUNYA

Peixateria Esperança     Obert les 24 hores
Carrer de Gracia, 169
Sabadell

http://www.peixeteriaesperanca.es/

ESPERANÇA BORREGO, PEIX FRESC DE MÀQUINA : «La confiança la dono jo»

Des d’ahir, Sabadell és la primera ciutat de Catalunya amb vending de peix fresc, és a dir, una màquina al carrer que en ven 24 hores al dia i 365 dies l’any. L’agosarada empresària que ha apostat per aquesta nova tecnologia és la peixatera del carrer de Gràcia, Esperança Borrego Ramírez, El distribuïdor de la màquina, Sacha, que està ajudant en el muntatge, l’ajuda en algunes respostes.


 Són compatibles els conceptes màquina i peix fresc?
I tant.
Convenci’m.
Al Japó n’hi ha moltíssimes. I no només de peix fresc. També de fruita, de carn, de roba interior, de medicines…
I a Espanya?
Aquesta és la primera de Catalunya i sisena d’Espanya. Les altres són, la majoria, al País Basc des de gener.
I què tal? 
Estan funcionant molt bé. Sobretot els caps de setmana.
La mare dels ous és que la gent cregui que el peix és realment fresc.
La confiança la dono jo i la meva botiga. Els clients a  mi ja em coneixen i ja saben el que jo tinc.
Mateix producte?
Tot igual que a la peixateria. Mateixa qualitat i mateix preu.
Per exemple?
La màquina tindrà de tot: rap, lluç, llenguado, salmó, bacallà, anxoves de l’Escala… i si tot va bé, en el futur, menjats preparats i tot.
Cada quan renova el gènere en vending?
Igual que a la botiga: cada dos dies. És el que dura aquest peix de platja tant bo que tinc jo.
Quàntes peces hi caben?
Més de cent en setze departaments.
Tot en safates de porexpan?
En tupers de plàstic. Si vols, ho pots congelar directament. És fresc!
Per vostè només és una cambra frigorífica més?
Sí perquè està a 3 graus.
Obert de matinada?
Les 24 hores del dia. Si vols pots passar a les 3 de la matinada.
Però el peix tampoc és un producte de tanta urgència. O si?
Moltes clientes no venen perquè pleguen tard o perquè a mig matí no poden aparcar i els aniria bé passar a les 10 de la nit.
Marisc?
En posaré el cap de setmana: gambeta, escamarlà, percebe, canaílla bullida, calamar, sèpia.
Funciona com una màquina de patates xips?
Exactament igual. Veus els productes pel vidre, en tries un, tecleges el número, pagues amb monedes o bitllets, el reculls i te’n vas.
No puc triar el pes?
Hi ha safates de mig quilo i de 350 grams.
Caducitat?
Dos dies. Tot està escrit a l’etiqueta tal com ens mana Sanitat.
Procedència del peix?
Quasi tot de les platges de Girona.
És cert que el peix mediterrani està contaminat?
Ai no. Vols dir? Jo no ho he sentit a dir. El peix de Girona és fantàstic. Però el lluç gros em ve del Cantàbric, que és més econòmic.
Tot de Mercabarna?
Compro a Mercabarna, però també vaig cada setmana a les subhastes d’Arenys i la Barceloneta.
Què diuen els altres peixaters de Sabadell?
Estan esperant a veure com em va per fer-ho ells… o no.
És valenta, eh?
Mira, sóc així. M’agraden les innovacions.
Ha pensat en vendre per internet?
Sí, però només ho he pensat.
Enganxada a les noves tecnologies?
No tant com això, no. Tinc ordinador a casa, però ni l’engego.
Boja per l’iPhone?
Tampoc. Tinc un Samsung Galaxy que, pel que em diuen, fa més coses que l’iPhone.
El seu peix preferit?
Tots. El rap i el lluç m’agraden, el salmó m’encanta, el seitó és boníssim, la sardina em fa feliç. En menjo cada dia. Sóc com un gat jo (riu).
Aquest rap era al mar aquest matí?
Quasi bé. Les gambes si les compres a la tarda, al matí nedaven. Això segur.
Encara belluga!
DE FAMÍLIA
Néta i filla de peixaters, va néixer entre espines i escames.
El seu avi ja tenia peixateria a Villanueva de Algaidas (Málaga), el seu pare va ser dels pioners que van inaugurar el Mercat de la Creu Alta i la seva germana també és peixatera.
Ella, especialitzada en peix de platja, està al carrer de Gràcia, 169, des de fa catorze anys. Des d’avui, però, amb servei 24 hores.



Instalación realizada por Vidres i Aluminis Viadé Montes y Sat Vending Barcelona

No hay comentarios: